czwartek, 13 grudnia 2012

Oto nowa CZYTELNIA IW, zapraszam serdecznie!

Moi Drodzy,
postanowiłam przenieść poprzednią czytelnię pod nowy adres.
Przepraszam z góry za utrudnienia techniczne, ale musiałam z tym wreszcie zrobić porządek!

Od dziś moja aktualna Czytelnia blogowa znajduje się pod tym adresem:
Jeżeli OSOBY, których blogi odwiedzam i komentuję, nie widzą na liście swojego bloga, proszę zostawcie tutaj swój adres.
Będzie mi miło wpisać Was na listę.

ZAPRASZAM MOICH ZNAJOMYCH i NOWYCH BLOGERÓW, u których zaczynam komentować, o wpisy pod tym postem, jeżeli nie znaleźli się na liście blogów. Pomożecie mi się zorganizować.

25 komentarzy:

  1. melduję się: www.cobytujeszcze.blogspot.com, mój drugi blog zarejestrowałaś, tego nie, albo niedowidzę, czego nie wykluczam
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anabell, niby powinny być widoczne wszystkie blogi, które obserwuję, ale ze zdziwieniem zauważyłam, że nie wszystkie się automatycznie wpisały.
      Dzięki za przypomnienie! :)

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita, że to wszystko ogarniasz!!!
    Nie lubię się narzucać, ale trochę szkoda by mi było, gdybyś przestała do mnie zaglądać :(

    Serdeczności ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie o to prosiłam, żeby się zgłaszać, bo niektóre blogi mi się nie przeniosły automatycznie, mimo że je obserwuję tak jak Twój :)
      Już nadrabiam!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zgago - i Ciebie oczywiście też już dopisuję, dziękuję bardzo za zgłoszenie, wczoraj nie doszłam do Z :)

      Usuń
  4. U Ciebie ciągle coś się dzieje. Podziwiam, ja walczę z brakiem czasu i jakąś stagnacją. Mam nadzieję, że mi minie.
    Brakuje mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to dlatego, że jestem fanką porządku, lubię i blogi mieć poustawiane. A Ty jesteś oczywiście i to na pewno już od wczoraj! :))
      Umknęło Ci pewnie :)

      Usuń
  5. bez kitu, nie mam czasu na tyle na ile bym chciał na blog, A Ty ostro jedziesz z tym wszytkim... szasun :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AP - bardzo dziękuję za tak mile wyrazy, bardzo się staram to dość często mi coś wychodzi :)
      pozdrowienia!

      Usuń
  6. Dzień dobry! Mojego tez nie widzę,by był obserwowany,ale to chyba normalne, skoro jestem tutaj po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jesteś! :)
      Miło Cię znowu czytać i oglądać!

      Usuń
  7. A co jeśli mnie nie znasz? Chętnie bym poczytała u Ciebie, do tej pory czytałam z doskoku że tak powiem, teraz chętnie podzielę się sobą z Tobą jeśli pozwolisz. Zajrzyj może Cię zainteresuję elkiblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Miło mi trafić do Ciebie ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, :) każda zmiana jest budująca

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę się pogubiłem. Który blog jest tym właściwym? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam prośbę, gdybyś mogła wprowadzić URL, byłoby mi łatwiej komentować, bo w Googlach jestem pod własnym nazwiskiem i nie musiałabym specjalnego zakładać, by komentować pod Ultra.
    Miło mi będzie tu bywać i czytać.
    Serdeczności zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prośba gorąca, gdybyś mogła wprowadzić adres URL, wtedy nie musiałabym się specjalnie logować.
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Ultro, na moim głównym blogu pod adresem https://iwnowa.com/ od dawna jest metoda umożliwiająca logowanie się z różnych platform, niekoniecznie z google :)
      Pozdrowienia! I przepraszam, że tyle czekałaś na odpowiedź.
      Ja na tego bloga zaglądam głównie, żeby zaglądać na adresy Waszych blogów :)

      Usuń
  14. Poszukam tej opcji, i przepraszam, że dopiero dziś dotarłam do komentarzy... :)

    OdpowiedzUsuń

Skomentuj :)